Laboratòriu basi e vantzadu: “Sardigna On the Road - Su viàgiu de Fiammetta in Sardigna"

18 Feb 2021
Avvisi - Cultura
Da pubblicare

Su Comunu de Guasila e s’Unioni de is Comunus de su Gerrei, in paris a Orientare srl, aparìciat in onniunu de is comunus de su territòriu, intra is atividadis prevìdias de su progetu “Chistionaus su Sardu traballendu e spassiendusiri”

Custus laboratòrius in lìngua sarda:

Laboratòriu basi e vantzadu: “Sardigna On the Road - Su viàgiu de Fiammetta in Sardigna: 5 atòbius de 2 oras e unu de 3 oras po classi.

Is laboratòrius funt a indonu, funt pentzadus pruschetotu po is iscentis de is scolas segundàrias de I gradu, e ant a èssiri fundadus a suba de su imparari is printzìpius e is tècnicas de fàbricu de unu contu e su manìgiu de su fumetu, passendi poi a imparari a s’aprontamentu de is tauleddas tècnicas, traballendi a suba de is temas de sa cultura, de sa stòria e de sa traditzioni locali sceberadus de is piciocus intra de unus cantu de proponimentus.

Is laboratòrius s’ant a fari in manera telemàtica. Su calendàriu, is datas e is oràrius de is atòbius ant a èssiri comunicadus pustis àiri arricidu is adesionis.

Po pòdiri pigari parti a su laboratòriu tocat a cumpriri sa scheda de adesioni e dda intregari po mesu de mail a: sportellolinguisticosardo@gmail.com, intra sa una (h. 13:00) de su 22.02.2021.

Il comune di Guasila e l’Unione dei Comuni del Gerrei, in collaborazione con Orientare srl, organizza in ciascun comune del territorio, nell’ambito delle attività previste nel progetto “Chistionausu su Sardu traballendu e spassiendusiri”

I seguenti laboratori di fumetto in lingua sarda:

- Laboratorio base e avanzato: “Sardegna On the Road - Il viaggio di Fiammetta in Sardegna”: 5 incontri da 2 ore e 1 da 3 ore per classe.

I laboratori sono gratuiti, indirizzato principalmente agli alunni delle scuole secondarie di I grado, sarà incentrato sull’apprendimento dei rudimenti e delle tecniche di costruzione di una storia e lavorazione del fumetto, per poi passare alla concreta realizzazione delle tavole grafiche, lavorando su un aspetto della propria cultura, storia o tradizione locale scelto dai ragazzi tra una rosa di proposte.

I laboratori si terranno in modalità telematica. Il calendario, le date e gli orari degli incontri verranno comunicati in seguito alla ricezione delle adesioni.

Per poter partecipare al laboratorio è necessario compilare la scheda di adesione e inviarla alla mail: sportellolinguisticosardo@gmail.com entro le ore 13:00 del 22.02.2021